دکه وردپرس

راهنمای خرید محصولات

سلام خدمت شما.

برای خرید از سایت دکه وردپرس ابتدا باید در سایت حساب کاربری ایجاد کنید. درصورت داشتن حساب کاربری میتوانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • میتوانید تیکت پشتیبانی ارسال کنید.
  • در صورت وجود مشکل در محصول درخواست عودت وجه بدهید.
  • به راحتی در مورد محصولات دیدگاه ارسال کنید.
  • محصولات خود را به راحتی دانلود کنید.
  • میتوانید لیست خریدهای خود را مدیریت کنید.
  • و…

با توجه به این که محصولات سایت دکه وردپرس تماما دانلودی میباشند برای دسترسی مادام العمر به محصول خود باید عضو سایت دکه وردپرس شوید.

اگر حساب کاربری دارید از قسمت ورود وارد سایت شوید. برای ایجاد حساب کاربری اینجا کلیک کنید سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا پنجره مربوطه باز شود.

برگه ورود سایت دکه وردپرس

سپس مطابق تصویر زیر فیلد های ایمیل و گذرواژه را پر کنید. بصورت پیش فرض گزینه *مشتری هستم* فعال میباشد. در صورتی که قصد فروش محصولات خود را دارید تیک گزینه فروشنده هستم را بزنید. در ادامه بر روی گزینه عضویت کلیک کنید.

برگه ثبت نام در سایت دکه وردپرس

راهنمای خرید

پس از تایید ایمیل، عضویت شما به پایان رسیده و شما به عنوان کاربر دکه وردپرس میتوانید خرید و فروش انجام دهید.

برای خرید یک محصول حتما به ویژگی های محصول دقت کنید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید. پس از انتخاب محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

افزودن به سبد خرید

پس از کلیک شما مستقیما وارد صفحه تاییدیه محصول میشوید.

در صورت داشتن کد تخفیف در قسمت مشخص شده وارد کنید در غیر اینصورت بر روی گزینه ادامه جهت تسویه حساب کلیک کنید.

برگه check-out محصول

در مرحله بعدی مطابق تصویر زیر اطلاعات خود را وارد کنید و پس از تایید شرایط و مقررات گزینه ثبت سفارش را بزنید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

برگه check-out محصول در دکه وردپرس

در نهایت پس از پرداخت وجه شما به صفحه دانلود هدایت میشوید و میتوانید محصول خود را دانلود کنید.

سوالات متداول :

آیا امکان خرید بدون ثبت نام وجود دارد؟

خیر. برای دریافت خدمات پشتیبانی حتما باید در سایت عضو باشید.

تا چه مدت به محصول خریداری شده دسترسی داریم ؟

پس از خرید، شما به صورت مادام العمر به محصول دانلودی خود دسترسی دارید.

پشتیبانی محصولات شامل چه مواردی میشود ؟

پشتیبانی از محصولات شامل نصب راه اندازی اولیه و عیب یابی محصول میباشد. در صورتی که میخواهید امکانات جدیدی به محصول اضافه کنید باید با طراح محصول هماهنگ کنید. تنها راه برقرای ارتباط با پشتیبان از طریق تیکت میباشد.